Ako môžem tovar reklamovať?
Začnite prosím tým, že si vyberiete jeden z prípadov nižšie, ktorý potrebujete vyriešiť a vyplníte príslušný formulár.
Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný. Formulár je optimalizovaný pre moderné a bezpečné prehliadača, napr. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari, alebo Microsoft Edge. Pre zadanie reklamácie využite, prosím, niektorý z týchto prehliadačov.
Popis postupu reklamácie
Vyplnenie emailu a údajov o reklamácii/vratke online za pomoci formuláru (celý proces prebieha elektronicky).
Odoslanie tovaru na adresu:
JBM s.r.o.
Trieda 1. mája 2316/6, 05205 Spišská Nová Ves
(bez dobierky)
V priebehu reklamácie ste vždy presne informovaný viete, v akom stave je reklamácia. Systém Vám vygeneruje prístup do reklamačného centra automaticky a údaje Vám zašle e-mailom.
Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní. Následne balík odošleme na Vašu adresu.
Prišiel mi poškodený tovar
Pri preberaní objednávky od prepravcu prosím skontrolujte vizuálny stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.
Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu kontaktujte nás emailom na info@jbmodel.sk
Otázky a odpovede
Bohužiaľ nie, charakter tejto služby a to samotné gravírovanie, ktoré personalizuje nezmazateľne (nápis, meno alebo iné) na koženú alebo plastovú sedačku zamedzuje vráteniu do 14 dní bez udania dôvodu. Produkt personalizovaný touto službou je nevratný a nie je teda možné využiť vrátenie podľa §12 odst. 1 c. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Tento tovar môžete ale bez akýchkoľvek obmedzení reklamovať.
Tovar vrátite alebo vymeníte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar odošlete poštou na adresu centrály bez dobierky, prípadne ho môžete priniesť osobne po telefonickej dohode na výdajné miesto.
Číslo dokladu prípadne faktúry, ktorá bola pribalená v balení. Do balíka nemusíte prikladať žiadne dodatočné doklady, pretože všetko ste registrovali online na stránkach reklamácie/vratky.
Áno, príslušenstvo môže byť príčinou závady, a taktiež je potrebné pre otestovanie zariadenia.
Nie, ak ste si istý, že príslušenstvo vykazuje závadu, je možné ho reklamovať samostatne.
Áno aj nie. K podaniu reklamácie nie je potrebné mať originálny obal, ale je vhodné v ňom tovar pripraviť k preprave.
V prípade oprávnenej reklamácie náklady na prepravu od nás ku Vám hradíme my. V prípade neoprávnenej reklamácie môžu byť požadované náklady na prepravu.
Reklamáciu sa snažíme riešiť v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní.
Stav reklamácie môžete kontrolovať online na stránke, náš systém Vám vygeneruje prístupové údaje po zadaní reklamácie online.
Táto stránka má informatívny charakter, záväzné stanovisko obsahujú VOP.